Naše výhody
  • Dárek dle vlastního výběru
  • Doprava od 50Kč
  • Kamenná PARFUMERIE
  • Vlastní sklady
  • Nejnižší ceny
  • Pouze originální parfémy
  • Dodání přes výdejní místa Uloženka.cz a Zásilkovna.cz
  • Tisíce spokojených zákazníků
  >  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Jak u nás nakupovat


Přes náš eshop www.marianet.cz. Nonstop
Telefonicky 775 335 077 Po-Pá 9-17.hodin
Osobně v kamenné parfumerii Ostrava, Mírová 164/27.

Otevírací doba: Po-Pá 9-17h, So Zavřeno, Ne Zavřeno

 


Své připomínky a dotazy zasílejte na email Info@marianet.cz (kde pro Vás jsme k dispozici i o víkendech)

 

Výhody registrace


Stačí pár minut na vyplnění jednoduchého formuláře a jste zaregistrování!
Výhodou registrace je, že se o našich slevách, novinkách a akcích dozvíte jako první a máte větší šanci tuto nabídku využít.
Pouze registrovaní zákazníci mohou využívat aktuální slevy.
Při další objednávce již nemusíte vyplňovat Vaše údaje, což Vám ušetří čas.
Navíc máte přehled o všech objednávkách, které jste u nás učinili.

Na registrační formulář se dostanete kliknutím na odkaz: Nová registrace

 

Způsoby doručení


Osobní odběr
Zdarma


Osobní odběr je možný v Ostravě a to v naši provozovně.
Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou.
Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte, až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email a telefon, který jste uvedli v objednávce.


Osobní odběr Uloženka.cz
Cena 68 Kč


Uloženka cz. je externí společnost se kterou spolupracujeme a nabízí Vám odběrná místa po celé české republice.

Zboží na pobočkách je připraveno k doběru do dvou dnů od objednávky. Vždy vyčkejte na SMS a email, kde Vám budou upřesněné informace pro vyzvednutí balíčku. Na uložence můžete platit hotově, nebo převodem při objednávce platbou předem, kdy je cena za dopravu pouze 55 Kč.
Zásilka je na uložence k vyzvednutí uložena po dobu 6 dní, poté je vrácena zpět na náš sklad.


Všechna odběrná místa a otevírací dobu uloženka.cz naleznete v nákupním košíku při zvolení tohoto druhu dopravy.


V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření nahlašte tuto skutečnost obsluze uloženky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte o dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Marianet.cz a to na telefoním čísle 775335066


Kurýr PPL

Cena za dopravu je 85 Kč


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.


Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Marianet.cz a to na čísle 775335066

 

Česká pošta - obchodní balík (balík do ruky)
Cena za dopravu: 108 Kč 


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík.
Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku,
kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Česká pošta - balík na poštu
Cena za dopravu: 103 Kč 


Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem.
Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí,
pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Česká pošta - balíkomat
Cena za dopravu: 103 Kč

 

Kde si mohu balíček vyzvednout a kdy?
Službu Balíkomat je vhodné využít zejména v Praze, kde je 6 výdejních míst, nicméně lze si balíček vyzvednout i v ostatních městech jako jsou České Budějovice, Strakonice, Prostějov a další, aktuální seznam výdejních míst najdete zde.

Výhoda balíkomatů je, že jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a nemusíte stát fronty! K odeslání Vaší zásilky dochází následující den od obdržení objednávky s platbou on-line, na dobírku či obdržení platby za objednávku v případě převodu na účet. O odeslání balíčku budete informováni e-mailem včetně čísla zásilky!

 

Jak si mohu balík vyzvednout a kdy?

  1. Nakoupíte v našem e-shopu
    V e-shopu ve způsobu doručení zvolíte „Balíkomat“, a vyberete si ze seznamu výdejní místo, které máte nejblíže.
  2. Od České pošty obdržíte sms nebo e-mail
    Poté co Vám odešleme vaše zboží, Česká pošta Vám zašle zprávu, že balík už je na cestě. Jakmile balík bude v Balíkomatu, Česká pošta vám zašle SMS nebo e-mail s kódem pro vyzvednutí.
  3. Z Balíkomatu si vyzvednete balík
    Zamíříte k Balíkomatu a na jeho dotykové obrazovce zadáte kód. V případě dobírky vložíte bankovky či mince (platba je možná pouze v hotovosti) a dáte pokyn k otevření dvířek schránky s vaším balíkem.

Jak dlouho je balík uložen?

Toto je velmi důležitá informace, Balíkomaty nejsou nafukovací, a tak je balíček uložen pouze 3 pracovní dny po odeslání. V případě, že by úložní doba v Balíkomatu skončila v den, po němž následuje sobota, neděle nebo státem uznávaný svátek, úložní doba se o tyto dny automaticky prodlužuje. Po 3 dnech je balík uložen na nejbližší poště, kde si jej také můžete vyzvednout.


Rozumím    Další informace